کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی


سوال: سلام

میخواستم بدونم درسال۹۷ حقوق مستمری بگیران بیمه روستایی افزایش پیدا میکنه؟


پاسخ: با سلام
کلا هر سال جدید با توجه به تورم حقوقهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز همانند سایر صندوقهای بیمه ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز افزایش می یابد .
در حال حاضر در سال 97 بیمه روستایی دارای 8 سطح درآمدی می باشد یعنی 8 مدل حقوق از کمترین که 400 هزار تومان هست تا بیشترین که 900 هزار تومان می باشد.
کلا حق بیمه در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر 15 درصد می باشد که 5 درصد آنرا بیمه شده تا زمان استفاده از هرکدام از مستمری ها واریز میکند و 10 درصدهای آنرا دولت پرداخت می کند.
حال بازنشسته ای که چه با 10 سال یا 15 سال سابقه بیمه بازنشسته شده و درحال حاضر حقوق بگیر می باشد هر ساله با افزایش کلی حقوقها شخص بازنشسته شده هم به همان نسبت افزایش حقوق دارد ولی خب مسلم است که این افزایش حقوق برای او کامل نیست باز به اندازه سابقه بیمه ای که دارد به همان میزان حقوقش افزایش می یابد.
اگر شخصی با 30 سال سابقه بیمه ای در سال 97 بازنشسته هست اگر حقوق این شخص حدود صدهزار تومان افزایش یابد مسلما حقوق بازنشسته ای که با 10 سال بازنشسته شده افزایشش 100 هزار تومان نیست بلکه حدودا 33 هزار تومان می باشد.

البته افزایش حقوق برای مستمری بگیران ازکارافتادگی کلی و بازماندگان بیمه شده ای پس از فوت نیز به همین شرایط شامل میشود.




سوالات خود را از ما بپرسید : 32371090-044 

  کارگزاری 52045 ارومیه روبروی مصلی خیابان محراب

آدرس کانال: roostaa44@

آدرس اینیستاگرام: b.roostaa44

                                     آدرس وبلاگ: www.roostaa44.blog.i
                                       آدرس سایت: www.hamiroostaa.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۳
  • ۱۲۰۴ نمایش
  • sima simanajafi

افزایش سطوح

پرسش و پاسخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی